IdealIS v Cloudu


Na vlastní platformě RealIT2 vyvíjíme cloudovou aplikaci IdealIS, jejímž primárním účelem je jednoduché a přehledné zpracovávání ekonomické agendy s cílem vytvořit komplexní ekonomický systém, jenž by pokryl i ty nejnáročnější potřeby.

Systém je plně modulární s volností volby součástí. V tuto chvíli máme dokončen kompletní modul pro adresář a fakturaci a pracujeme na dalších modulech, jako je pokladna s EET nebo skladové hospodářství.

Neplaťte zbytečně


U nás nebudete platit paušální poplatky za omezené služby. Máte k dispozici vše a platit budete jen za to, co budete doopravdy využívat, tedy za prostor, který budou zabírat vaše data. Záleží jen na vás, zda budete vést agendu jedné či více firem, zda bude mít do systému přístup více uživatelů, nebo kolik a jaké moduly budete využívat.

Službu si můžete předplatit, nebo ji platit pravidelně na základě fakturace, rozhodnutí je jen na vás.

Vše na dosah


Nijak neomezujeme způsob využití našeho systému. Neexistují u nás limity na počet firem, kontaktů, dokladů... Naopak děláme vše proto, abyste měli k dispozici vše, co si budete přát. Nemáme možná ještě hotovo všechno, ale bude záležet na vás, čemu dáme prioritu.

A pokud budete potřebovat něco na míru jen pro vás, pak se na nás s důvěrou obraťte a my uděláme vše co bude v našich silách, abychom vám vyhověli a splnili vaše přání co nejdříve.

Napište nám co si myslíte

 

Informační systém IdealIS je vyvíjen postupně, proto jsme vám chtěli dát k dispozici to, co již máme hotovo, abyste si mohli vyzkoušet jak co funguje a říct nám, co děláme dobře a co bychom mohli dělat lépe. Našim cílem je vytvořit moderní, uživatelsky příjemný a bezpečný systém, který splní všechny vaše požadavky.

 

Prohlédněte si demouvidíte jak co funguje, od uživatelského prostředí, po profesionální výstupy v PDF. 

 

Budeme rádi za vaše názory, podněty kam se vydat dále, i případné připomínky a protože vývoj probíhá v relativně rychlých cyklech, budeme dělat vše proto, abychom je zapracovali co nejdříve. Přesvědčte se sami, že náš "Start-up" přístup není jen planými sliby.

Neomezený počet uživatelů


Ať pracujete sami, v týmu, nebo jen potřebujete sdílet přístup k aplikaci se svou účetní, pak jistě oceníte to, že u nás neexistují žádá omezení na počet uživatelů, kterým v aplikaci vytvoříte přístup. Správa uživatelů je plně ve vaší kompetenci a vliv na cenu služby je minimální.

Bezpečnost dat


Klademe maximální důraz na zabezpečení dat, která do systému vkládáte. Naše řešení spočívá v naprosto oddělených databázích, které jsou vždy přístupné pouze zákazníkovi, který databázi vytvořil a uživatelům, se kterými přístup sdílel.

Profesionální výstupy v PDF


Všechny výstupní sestavy od faktur po účetní podklady jsou dokonale designovány a generovány do formátu PDF tak, abyste je mohli vytisknout nebo jen odeslat emailem. Sestavy mohou obsahovat vámi definované logo a některé z nich i digitalizovaný otisk razítka pro ještě profesionálnější vzhled.

Pravidelné zálohování


Veškerá data jsou každou noc zálohována mimo datové centrum, díky čemuž máte jistotu, že o svá data nepřijdete ani v případě, že celé datové centrum vyhoří. Chvíli by nám sice trvalo zajistit nové provozní místo, ale data pak urychleně obnovíme. Zálohy uchováváme po dobu jednoho týdne.