• Modern design
    Moderní design

    Aplikace má moderní a velmi přehledný design s logickým členěním funkčních celků i skupin informací tak. Práce s ní je proto uživatelsky velmi komfortní.

  • Správa databází
    Správa databází

    Každá firma, pro kterou budete zpracovávat agendu je ukládána v samostatné databázi, díky které zaručujeme naprosté oddělení informací a tím i jejich bezpečnost.

  • Řazení a Filtrování
    Řazení a Filtrování

    Datové seznamy lze libovolně řadit a filtrovat. Navíc se načítají dynamicky aby se jejich načítání co nejvíce zrychlilo.

  • Výběry z propojených modulů
    Výběry z propojených modulů

    Jednotlivé moduly i číselníky jsou propojeny mezi sebou s možností výběru z našeptávače, nebo pomocí dialogového okna pro snadnější zadávání dat

  • Profesionální výstupy v PDF
    Profesionální výstupy v PDF

    Všechny výstupní sestavy, ať již se jedná o faktury, dodací listy nebo prosté seznamy dokladů jsou provedeny profesionálně a automaticky generovány do PDF, abyste si je mohli přímo vytisknout, nebo odeslat emailem.

Robustní platforma

Informační systém IdealIS je postaven na robustní modulární platformě RealIT2 vyvíjené přímo u nás na základě nejmodernějších technologií. Vše je do detailu promyšleno tak, abychom mohli zajistit nejen dokonalý uživatelský komfort, ale také bazpečnost práce s daty v kompletně oddělených prostředích. Ať již vedete agendu pro jedinou firmu, nebo jich máte mnoho, data jsou vždy naprosto oddělená v samostatné databázi.

Náš informační systém je ve vývoji, ale již nyní jej zpřístupňujeme hlavně proto, abychom získali zpětnou vazbu, protože jsou vaše názory a nápady tím nejdůležitějším faktorem pro dosažení dokonalého výsledku.

Nyní již máme dokončeny základní funkcionality, které umožňují zpracování fakturací včetně adresáře obchodních partnerů a uvedli jsme proto aplikaci do testovacího provozu. Budeme velmi rádi, pokud si naši aplikaci vyzkoušíte a poskytnete nám zpětnou vazbu, kterou budeme moci využít pro budoucí rozvoj tak, abyste vy, coby naši zákazníci mohli být co nejvíce spokojeni.

Máme pro vás...


  • Možnost vedení agendy pro libovolný počet firem
  • Neomezený počet kontaktů i dokladů
  • Správu adres obchodních partnerů
  • Modul fakturace s možností sledování zakázek a středisek
  • Nastavení práce s DPH / bez DPH

Připravujeme...


  • EET funkce budou již brzy hotovy
  • Podklady pro daňová příznání
  • Importy a exporty pro banky i účetní systémy
  • Vedení skladů a skladového hospodářství
  • Pokladní systém, kde je EET samozřejmostí